Daňový portál - omezení e-mailových služeb
Z důvodu nutné technologické odstávky v sobotu 17.2.2018 nebudou od 7:00 do 11:00 z aplikací Daňového portálu odesílány jakékoliv e-mailové zprávy.
Omezení služeb se týká pouze odeslání e-mailů informujících např. o:
- přijetí elektronického podání
- zpracování rozsáhlého podání v režimu off-line
- dostupnosti detailního výpisu údajů tržeb ve webové aplikaci Elektronická evidence tržeb
- možnosti změny hesla pro přístup do webové aplikace Elektronická evidence tržeb, apod.
Technologická odstávka nebude mít vliv na chod aplikací Daňového portálu.
Aplikace Elektronická podání pro Finanční správu, Elektronická evidence tržeb, včetně příjmové části evidence tržeb, Daňová informační schránka, Registr DPH, Vracení DPH v rámci EU a Mini One Stop Shop
budou po dobu odstávky i nadále zcela dostupné.
Radek Korčák
Generální finanční ředitelství
Technická podpora:
- aplikací Daňového portálu
www.daneelektronicky.cz
- elektronické evidence tržeb
www.etrzby.cz